Založ si blog

Kamarát

Kamarát alebo priateľ.

No stáva sa mi veľmi často,že hlavne na sociálných sieťach,ozvú sa mi bývalí,skutoční kamaráti s ktorými som sa možno desaťročia nevidel a nebol som s nimi v žiadnom kontakte.

No predstavte si,že ten,či onen/kamarát/,začne do mňa hustiť politické názory,ktoré ja nezdieľam,alebo sa s nimi nestotožňujem,no,vďaka,ja sa snažím s ním komunikovať o živote,o normálných a bežných starostiach a problémoch.

Ale stalo sa mi,a to ma strašne mrzí,že celé mesiace naších vzájomných komunikácíí boli iba o politike a len veľmi málo prebehli slová o živote a vzpomienkách na minulosť,na chvíle,keď sme sa nikdy nezaujímali,čo sa bude v živote ďalej odohrávať.

Mnoho mojích,takýchto kamarátov už nieje medzi nami,no nikdy som nezavrhol ich názory a dokonca si ich vážim a budem v sebe uchovávať na nich vzpomienky,lebo každý z nás má predsa právo na svoj názor a ja som hrdý na to,že som mal a ešte mám takých priateľov.

Judita a Tomáš.

16.12.2019

Prešlo už snáď sedem mesiacov od srdcervúcej udalosti zavraždenia študenta Tomáša v Žiline,v byte jeho priateľky a spolužiačky. Dnes sa konalo pred školou kde obaja študovali tiché by memories a tichý protest za to,že samotná riaditeľka a dvaja učitelia tohoto gymnázia podpísali matke Judity akýsi dokument o prezumpcií neviny a vlastne o podpore školy pre jej dcéru. Je [...]

Trápnosti a reálnosti.

10.12.2019

Je mi veľmi ľúto míňať svoju energiu a čas na napísanie tohoto blogu. Pán ex prezident je konečne obvinený a zrejme bude i uznaný ako vinný. Mnohé média,ktoré mu do nedávna držali pozíciu a skryto manipulovali verejnou mienkou v tichosti ustúpujú. Niesme národ blbcov,a dokážeme rozumom i hýbať,vieme rozmýšľať a nejaké sprosté,účelové manipulácie nás [...]

Bude u nás iba nekonečný strach o rodinu o budúcnosť?

04.12.2019

Každý kto číta moje blogy má svoj názor,vážim si to a rešpektujem myšlienky každého z vás.Ja píšem iba svoje názory a nikdy som nikomu nevnucoval ani ho nemanipuloval ku zmene jeho postojov v jeho orientácií politickej či názorovej. Sme jednoznačne národ,žijeme v krásnom raji Slovenska,mali by sme byť hrdí na to čo nás obklopuje a nenechať sa manipulovať vonkajšími [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 20379x
Priemerná čítanosť článkov: 1568x

Autor blogu

Kategórie